Menu
Your Cart

Όροι Χρήσης

1. ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Το www.amara.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της Home Amara Τρυφωνοπούλου Μαρία Δήμητρα που εδρεύει στη Κώστα Βάρναλη 29 στο Περιστέρι Αττικής, στην Ελλάδα (ΑΦΜ: 119747749 / Δ.Ο.Υ Β’ Περιστερίου Αρ. ΓΕΜΗ 146593103000). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος amara.gr

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδα www.amara.gr διέπεται από τους παρακάτω όρους και η συναλλαγή σας μαζί μας συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

2. ΟΡΟΙ

To Home Amara διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Οποιαδήποτε τέτοιου είδους αλλαγή θα γνωστοποιείται μέσα από αυτή την ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Επίσης το amara.gr διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας (ενδεικτικά αναφέρονται τιμή, διαθεσιμότητα, φωτογραφία, περιγραφή κλπ), χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

3. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η Home Amara εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.amara.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η Home Amara ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

 

Όλες οι πληροφορίες που θα βρείτε στο www.amara.gr  (άρθρα, κείμενα, περιγραφές, εικόνες, γραφικά, φωτογραφίες κλπ.) αλλά φυσικά και όλα τα διακριτικά γνωρίσματα της Home Amara όπως πχ. το λογότυπο αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του Home Amara και προστατεύονται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση του περιεχομένου για οποιονδήποτε λόγο και με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια ή έγκριση του www.amara.gr.  

 

5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ

Οι χρήστες της ιστοσελίδας www.amara.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Home Amara για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η Home Amara αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Για αναλυτικές πληροφορίες για τα προσωπικά δεδομένα επισκεφθείτε την πολιτική απορρήτου μας www.amara.gr/privacy

Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων

Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL.

Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

7. ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας, θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα :

Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της.

Παραγγελία Εστάλη: Όταν η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί και αποσταλεί.

Ακυρώθηκε: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή αδύνατης επικοινωνίας μαζί σας για την επιβεβαίωσή της.

Παραλαβή από το κατάστημα: Το παρόν επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημα μας και η παραγγελία παραμένει εκεί δεσμευμένη έως 5 μέρες συνολικά. Μετά το πέρας των 5 ημερών ακυρώνεται αυτόματα.

Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.


8. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

Σε περίπτωση αγορών που κάνετε από απόσταση (πχ. μέσω του Internet), μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς μέσο της ειδικής φόρμας επιστροφής προιόντων https://www.amara.gr/index.php?route=account/return/add ή τηλεφωνικά καλώντας στο 2105758728 εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που θα υποδείξετε. Σε περίπτωση που παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων η προθεσμία εκκινεί την στιγμή που θα παραλάβετε το τελευταίο προϊόν της παρτίδας ή με την ολοκλήρωση της τελευταίας παροχής σε περίπτωση περιοδικών παροχών. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) στην οποία σας παραδόθηκε.

Για προχωρήσουμε στην αντικατάσταση του προϊόντος θα πρέπει να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Να είναι στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new)

 • Δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί από την συσκευασία του

• Δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, ούτε να έχει πλυθεί

• Επίσης θα πρέπει να έχει πάνω όλα τα καρτελάκια

• Η συσκευασία του πρέπει να είναι στην αρχική της κατάσταση, χωρίς να έχει αλλοιωθεί.

Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που τα παραλάβατε και να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο πώλησης. Η εταιρία δεν ευθύνεται για ζημίες που ενδεχομένως να προκύψουν στα προϊόντα κατά την διαδικασία επιστροφής τους. Αμέσως μετά την παραλαβή των προϊόντων προς επιστροφή και αφού βεβαιωθεί ότι η συσκευασία τους βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και ότι το προϊόν έχει πωληθεί από την εταιρεία μας, θα επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπος του amara.gr ώστε να συνεννοηθείτε τον τρόπο που επιθυμείτε, για να σας επιστραφούν τα χρήματα. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί το πολύ μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε κάθε περίπτωση πριν από την επιστροφή προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, επικοινωνήστε μαζί μας για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας. Αν για προσωπικούς λόγους επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν, τότε το προϊόν: Στην συνέχεια επικοινωνείτε μαζί μας και κατόπιν συνεννόησης, πακετάρετε το δέμα και το στέλνετε πίσω με την εταιρεία courier που σας έκανε την παράδοση. Σας υπενθυμίζουμε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής καθώς και της νέας αποστολής σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη. Το χρηματικό ποσό της αλλαγής θα πρέπει να έχει ίση ή προσθετική αξία με το προϊόν της αγοράς. Όλες οι επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν αποδεκτές σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Τέλος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δεν πραγματοποιούμε σε καμία περίπτωση, αλλαγές στα μαξιλάρια για λόγους υγιεινής. Σε περίπτωση κάποιου ελαττωματικού προϊόντος τότε: Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας εντός 14 ημερών από την ημέρα που το παρέλαβε στο στο τηλ 2105758728 . Μέσω συνεννόησης πρέπει να συσκευάσει και να αποστείλει το προϊόν με την ίδια εταιρεία courier που του στάλθηκε. Όταν το παραλάβουμε και διαπιστώσουμε ότι το ελάττωμα προέρχεται από κάποιο κατασκευαστικό λάθος τότε θα επικοινωνήσουμε για την αντικατάσταση του ή ακόμα και την επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας σας ατελώς σε διάστημα 10 ημερών με κατάθεση των χρημάτων στην τράπεζα που εσείς επιθυμείτε.  Στο ελαττωματικό προϊόν τα έξοδα μεταφοράς και την νέας αποστολής αν πραγματοποιηθεί τα επιβαρύνεται η επιχείρηση μας.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Ενδεικτικά δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως πχ μαξιλάρια για λόγους υγιεινής. Με επιβεβαίωση εκ μέρους του χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

9. ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ. ΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ.

Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη.

Τέλος η Amara Home έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε να υπαναχωρήσετε. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.


10. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 210 5758728 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

 

11. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.